Design

Ucha byter design hela tiden, baah va tråkiga dom är. Det finns ingen som vill hjælpa mig å gøra en snygg design? Eller vet du nån som vill designa? Kommerntera ffs:)

Åhh i morgon så åker vi hem till sverige, længtar som fasen å få komma hem till min goding som alltid vætnar på mig, Kommer alltid hem till dukad bord och ny lagad mat. Ær han inte underbar så sæg?
image9

Han är det finaste jag har, och den jag älskar mest av allt. Du och jag baby<3


Nej har nyss varit å køpt litte mjølk, ska gå å gøra mig en cappuchino nu fy fabinan va gott :)
Sen så ska jag... ? öhm jobba, men har inte så mycket att gøra. Gøtt å slappa litte. haha..

Kænner faktist før att sløsa pengar på the body shop i dag, sett massa fina sminkgrejer som jag vill ha. Så får det bli, å det med basta!

Just ja kaffe var de ^^

Ha det bra så længe...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuken i taket!

2008-05-22 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0