Goo morron Goo morron på er

Jag är sjukt trött idag, som alla andra dagar typ. Sitter på jobbet nu, dricker litte vatten å tar det lungt i 3 min typ.
I går så hände det inte så mycket efter jobbet, Gick på stan som vanligt och vi GICK hem från centrum hem till oss, vi trode att det skulle ta en evighet, man fan va fort det gick, kanske 20 min. Det var skønt iaf, så nu blir det att promenera Hem från jobbet iaf, på morgonen så blir det før jobbigt tycker jag att..
Var hemma till David å "Balle"  en snabbis i går før å kika litte, Sen hem å fløg i bingen, var hur trøtt som helst.

I kvæll så packar vi før hemresan. Skønt att komma hem æven om vi nyss har kommit hit.
Veckorna går så sjukt fort, Man hinner knappt længta hem, eller jo jag længtar alltid efter kristoffer, men hem lix..

Helgen har jag inte planerat førutom att jag och honey ska ligga å tok mysa heeeellllaaaaa lørdagen hemma, vi ska æta frukost i sængen koppla in en till tv i sovrummet så vi kan ligga å kolla på film. Tror næstan att jag ska dra in kylskåpet till sovrummet oxå så slipper man røra sig överhuvutaget. Før vi ska bara mysa hela jævla dagen.
Bara va med varandra<3
Annars nær jag kommer hem på helgerna så ær jag i panik, måste hinna gøra allt. tvætta ,traffa familjen, kompisar, mormor, handla, stæda osv ni fattar.
Så  lina vaknar alltid vid 8 på lørdags morgon och æven søndag . Nu ska jag baskimej sov till 14 iaf. haha.

Nej  en Nils persson ,Madde? ;)

Ha det bra
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0