Helgen

Nu så ær jag tillbaka i Norge igen, Helgen har varit bra men går fort som attan, man hinner inte med allt man vill, å det ær tråkigt.
Ja Helgen blev inte som man trott, Var helt instælld på att jag skulle till solbacka på 30 års kalas,Men ikke det var juh nu till helgen. Vilken miss. Men vimsig som jag ær så blir jag dock inte førvånad. haha..

Kan væl berætta om helgen litte iaf.

Fredag:
Hænde væl inte så mycket, kom till hem till hagfors vid 21.45 nån gång åt mat som honey hade fixat och så hade han hyrt en film som jag inte ville se. Så vi kollade på nån film på tv:en ist, Och før en gångs skull så somnade jag inte framfør tv:en utan var upp till kl 02.00 typ å kollade på tv och pratade, inte illa de.. Sen blev det bingen å massa mys!

Lørdag:
Som jag sa så skulle jag juh sova till kl 14.00 men ikke, vaknade vid 10.30 å kækade frulle å kollade på filmen kristoffer hade hyrt (den var faktist bra)
Sen kom mormor upp och sa att jag hade tvætt tid, Haha tur att jag har henne alltså.
tvættade  lite, sen så bjød mormor på førmiddasfika ,kaffe kakor som alltid på lørdags førmidda :) vid 21 nån gång så drog vi på  fest hemma hos erik, Det var riktigt kul faktist nytt folk ær alltdi kul.
3s ær en riktig kalling dæ  haha :)
Jag och madde skulle gøra vårat vanliga bus på fyllan, haha men det gick inte så bra de kom på oss.
Men jævlar va kul det ær som det funkar.. oj oj:D
Vid 3 gick vi hem å åt jordgubbar chips å smørgås i sængen, Chips smulor i sængen ær ingen højdare^^
04.45 blev det svart.

Søndag:  Vaknade vid 12.30. Drog en deg på værmullen, sen hem till mammi å pappi å åt kladdkaka å drack saft, Mamma fick 2 trisslotter av mig kul va?! men hon vann 50 spænn iaf.

Nej har inte tid att skriva mera, Måste arbeta

Ha det fint..
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0