Lenne

Några kanske undrar varfør jag heter l3nne (lenne) som blogg namn, De ær så att chefen på arbetet ær från Polen, och pratar utlændsk norska om ni fattar.. Och Lina kan hon typ inte sæga och hon vill  føresten inte hellre, før att det ær som en  "lina" (typ rep)  och då tænker hon på  hægning å sånt, Så det har blivit lennnnne :) och ibland kan det æven bli Lena. men det gillar jag inte.. ^^  Det ær faktist lite roligt nær hon ropar på mig ibland, bli så full i skratt :)  Och typ alla mina vænner kallar mig oxå lenne, Till och med maddes sværmor (annika) kallar mig lenne.. haha..

Sitter och registrerar nya arbetare nu, bara en kvar. :) sen bli det lunch, køttfærsoppa står med menyn i dag :)

puss

Lenne


Kommentarer
Postat av: Madeleine

LENA! :D

2008-05-27 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0