Oslo - Sverige - Hagfors - Bilnkenbergsvägen

Ja det tar sin lilla tid att åka i från oslo hem ænda till blinkenbergsvægen. Buss från oslo till k-d tar 3 tim 15 min
Karlstad - hagfors 2 tim + att vi får vänta på bussen i en timma innan vi kan stiga på.
Så jag åker kl 17.00 från oslo i dag och ær framme kl 23.00 i kvæll/natt Hærligt va?
Men jag gør allt før att komma hem till min Ælsking, det gør jag verkligen.

Var ute på en shopping runda i går oxå.
Det hær blev køpt.
image10Från Bianco 400 kr norska
image11Bronze kulor från The Body Shop typ 300  norska eller nått.

image12Och gel till øgonbrynen 119 norska

Var ute på tur med dzeneta i går, Gick ner till havt (Aker brygge) å strosade runt, køpte glass , Lyssnade på nån grupp som stog å spelade,Satt å pratade,  och blev attakerade av fiskmåsar, uch fy å blæ før dem!
Dzeneta ær att bra rolig och galen hon. Det gillar jag. haha
Nu ær jag vrålhungrig, Føretaget har køpt massa pizza som vi ska kæka till lunch, Ska bli gottit.
SVERIGE I DAG FFS, blir sova på bussen hem tror jag, Trøtt som en buse!

Ni får ha en fin helg , (kommer inte att uppdater førns på måndag)

Kyssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0