På Trikken

Ja där händer det grejer varje dag. I dag efter shoppingen så skulle vi ta trikken (spårvagnen) hem till Majorstuen.

Jag och maddi satt iaf brevid en mörkhyad Kvinna/ Man? i 20 års åldern. Vi vet inte om det var en kvinna eller en man, för hon/han hade stora ovårdade fötter, stora mans händer, lång skägg stubb, Och förmodligen en svans som var löshår eller dyl. Men en kvinnor röst, och såg någolunda ut som en kvinna i ansiktet. jaja iaf så satt hon å viftade med armarna gjorde massa tecken men händerna och skällde som en hund, Flirtade med alla killar som stog å väntade på trikken och trodde sig allmänt "cool". Hon/han måste ha varit sky hög eller bara allmänt störd?! Vi blev iaf skit rädda, pulsen gick i 120..
Man visste lixom inte om hon/han skulle flyga på oss eller inte.. Aja hoppas att vi aldrig mer ser hon/han nått mera iaf.. Uch fy å blä.

Och en annan gång för kanske 3 veckor sen så stog vi vid trikk platsen, så kom det en gubbe fram till oss och frågade om vi hade en cigg att bjuda på, Och det hade vi juh inte, Så han blev skit förbannad och började skrika åt oss. Sen när han var färdig med det så sa han "Ni är 2st riktiga fittonger" Snäll va?
Då blev vi oxå skit rädda.
Ja vi får se vad so händer här näst, jag rapporterar. :)

Köpte mig ett par solgalsögon i dag oxå, jag som aldrig brukar  hitta några jag passar i, för jag är ingen glasögon tjej. Men jag kan lägga in dom sen. Orkar inte just nu..

Jag har inte ätit någon glass ännu, Som jag tjatade förut, men ska dra med mig madde bort till meny sen å se vad de har att erbjuda. Hoppas inerligt på daim:)

Ha det så bra
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0