Rubbe?

Jag är sjukt dåligt på att komma på rubriker, Så nu får det bli Rubbe.

Jag har redan börjat att tröttna på blogg, typiskit mig.^^
Nu blir det hårda bud i mellerud på jobbet under veckan/veckorna för nu är arve och barbara tillbaka... Litte tråkigt faktist.. Jag trivs bättre när det är lugnt på arbetet , än en nö stressad barbara ränner runt som  en yr höna och pratar med sig själv om hur mycket det är att göra.. haha kalling.. Nej men jag tycker faktist om henne hon är roligt. I dag när hon kom till jobbet så drog hon upp tröjan å visade brännan på  magen å ryggen. Haha lite halv stöllig sodär. :)

Snart får det bli bingen tror jag, trött som en gris..

I morogn så ska jag köpa COCONUT BODY SCRUB på The body shop, mumma

image13
Jag har blirivt en rikgit body shop brud jag ;) haha..

Oj vad klockan drar i väg då, nu får det basikmej bli duchen...

GREKLAND

pussen alla sötnosar
Kristoffer han är en riktigt goding han, Fan va go han är.. Kan ligga å mysa hur länge som helt.. Han göra mig sodär crazy.. haha..

Nej Ducha var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0