Sol

Solen lyser som fasiken och det ær varmt ute. Skønt som fan.
Vilka skavsår jag har fått av mina nya skor da, det får jag alltid av nya skor, fett lett^^ Men drog på plåster så det går væl bra en stund iaf.
I dag så har det varit en riktig slappis dag, har inte gjort nått  kænns det som. Suttit å surfat på nætet hela dagen i prinsip. Skøna pengar det^^ haha...
Det har varit chef fritt hela veckan nu, slappt å gøtt har det varit:) De har næmligen varit till cypern igen^^
Men på Måndag så blir det væl full rulle igen antar jag..

Nej Kissnødig ær vad jag ær, så ska gå å kisssssa:) Fan va måna olika orde det finns før "Jag ska gå å kiss" Pissa, pess, Pink, Slå en drill, Kitcha, Kasta vatten osv.. Haha..
Nej Ucha nu får jag ge mig..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0