4 År i dag

Idag så har jag och Honey varit tillsammans i 4 år. Jag är så sjukt jävla kär i han! Han är min första riktiga kärlek och jag älskar honom mer än någonsin! Blir bara kärare och kärare för varje dag som går! Han gör mig till den lyckligaste kvinnan i hela världen. Han är mitt ljus i mörkret, min själfriend, mitt allt, min bästa vän, Min bästa pojkvänn. Jag ÄLSKAR honom mer än något annat på denna jord, det går inte att beskriva men det är menat att det ska vara vi för alltid.
VI har lova varandra evig kärlek!


JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG KRISTOFFER<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

GRATTIS! :)

2008-11-12 @ 10:04:09
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0