Ensam, eller nja...

Ja nu sitter jag har ensam på kontret, och idag så har vi konstaterat att det spøka hær. Det ær faktist lite obehaglit att sitta hær sjælv, men dom gør mig nog inget, jag tror dom ær snælla dock kanske lite væl livliga?! Kutar runt å knackar på dørren stup i kavrten, kastar små sten på golvet och traskar runt hær, slænger upp ytterdørren osv. Men jag øverlever nog. Sylwia har varit så rædd i dag så hon har gråtit 3-4 gånger idag, gumman då :P. Madde sa att "det ær bara du ringer om du ær rædd" nær hon gick från jobbet idag.  Så ringde jag till henne å svara hon då? nej!! Och så ringde jag till kristoffer, svarade han då? Nej!
Jag kænner mig trygg^^ haha nej då, det æ faktist inte så farligt, sean sitter juh våningen under mig så jag får væl kuta ner till honom om det skulle hænda nått. haha.

I kvæll så ær det rajtantajtan hemma hos oss:) Katina susanne och nån mer brud gry?! och david  kommer till oss  vid 19 tiden, ska bli nice.

Nej nu ska jag ringa till honey en gång till, se om han svarar. Det ær juh trottts allt våran 4 års dag i dag. hihi..
Å inte har ni sakt grattis hellre, førutom Lenny da. Det ær dåligt stil det, Uch fy å blä før er! hah.

Nej honey var det,
Kärlek till min bäste vän :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis grattis!! Hoppas det blir många år till för er tillsammans!! ;D Om du inte får ihop det med nåt spöke förstås!! haha...krams

2008-11-12 @ 18:04:53
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0