Framtiden ligger i mina händer.

Helloo..
Idag så är jag hemma från jobbet! Är förkyld som en tok. Kännde mig febrig i morse, så jag tänkte det är lika bra attt jag stannar hemma en dag och vilar upp mig lite, så att jag blir bättre nån gång. Hatar att vara snorig, och jag hatar att använda nässpray, så jävla äckligt när man får ner det i munnen!

Kom på nu att jag inte har lakt upp några bilder från madde fest, så jag lägger in  dom lite senare i dag hade jag tänkt.

Den här veckan har varit lite omtummlande, fast på ett posetift vis så klart.

Har kommit fram till att jag ska säga upp mig på jobbet! Blir förmodligen nästa vecka. Jag har juh 3 månaders uppsägningstid oxå, så jag kommer å flytta hem till sverige den sista februarie/ förast mars. Har juh tänkte att tag att jag ska säga upp mig, men har lixom aldrig blivit av. Men nu känns det himmla bra må jag säga.
Glad för att jag har bestämt mig nu. Sjukt glad för att jag ska flytta HEM HEM till sverige igen, Hem till min å kristoffers lägenhet! Uppleva en vardag hemma i sverige´, Det ska bli underbart. Bara få vara hemma i våran lägenhet.
Och framföra allt slippa all jävla ångest, slippa gruva sig för allt, slippa tok handla på söndagar. Slippa allt!

Glad för madde och marcus oxå som ska flytta ihop här i oslo! Det ommer bli så bra tror ja:)
Och lita på att jag kommer å hälsar på er :)

Nej nu ska jag ta å gå å snyta mig, för jag är en riktigt snor unge den här veckan.

Vem vet vad som händer, jag och kristoffer kanske oxå flyttar till oslo om några år?! Jag tycker juh verkligen om det är staden tok mycket.




PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

You're welcome anytime din lilla buse! :) <3 Btw så är en viss Miss B VÄLDIGT arg idag. Hon ska avskeda K och förstöra hennes liv säger hon. SKRÄMMANDE! Men det är bara sånt hon säger... Sick!

2008-11-13 @ 12:21:49
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nej, hon är inte här men hon har skickat mail och ringt till K hela dagen. Iddi!! Har inte fått fakturorna än, men jag skrev till Kiki at vi väntar på dem och skickar dom till henne direkt vi får dom :D

2008-11-13 @ 13:56:30
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0