Glajor...

Om ni vill veta nått "roligt" så ska jag få glasøgon, Jag var tydligen översynt. Det var svårt som fan å vælja vilka bågar man skulle ha, men till slut så fick det bli ett par i från FACE, dyra var dom oxå, men va fan jag kanske kommer å anvænda dom jæmt så då ær det væl lika bra å køpa ett par som man tycker om. Men bågarna var juh inte så snygga med framifrån var dom fina iaf. Det duger nog iaf.

Hoppas det blir bættre men min trøtt het oxå, Jag håller på å somnar på jobbet næstan varje dag, bara før att jag anstrænger øgonen så mycket. + att jag blir så jævla trøtt av att køra bil oxå, kan knappt køra till å från x-är.
Hoppas på det bæsta iaf.

Nej nu kurrar magen så nu vill jag att klockan ska vrida fram sig 30 min ska jag kan gå å äta :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0