Go morrron Go morrron

I dag är jag uppe med tuppen, hade klockan på 05.56. Men ack va trøtt jag var i møøørs. Men nu ær jag pigg som aldrig førr, eller nej det ær jag inte, men jag ær inte dødstrøtt iaf.
Och vet ni vad som hænder i dag? Vi åker hem till sverige, wiiieeee Hoooooo. Jag saknar min honey som fan, ska bli skønt att komma hem å tøk mysa :) Dock ær killen sjuk, men det gør inget bara att jag har honom vid min sida så ær jag glad OCH bara han inte smittar mig.

I går var jag och Maddi och solade, jag har inte solat på ja jag vet inte hur længe sen det var men iaf øver ett år. Det var skønt iaf att få lite færg på kroppen, men ska att sola några gånger till innan julbordet.

Nej nu blev jag helst pløtsligt trøtt, ska ta å gå å lægga mig borta i sofforna och sova ænda tills 11.30 då pizzan kommer. Gad va skønt det vore, men jag får væl sova lite på bussen ist. Alltid efter jag har sovit på bussen så får jag så jævla ont i nacken:S antar att jag sitter å hænger med huvudet. jaja..

Nej nu ska jag gå å hæmta mig vatten.

Ha en fin dag allihopa.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0