Helgens bravader

Jag tycker faktist att det ær lite tråkigt att sitta å skriva  vad man har gjort under helgen.
Men kan væl dra det kortfattat iaf. Var juh i ullared iaf å handlade som idioter. Var in en svæng på fredagen och sen hela dagen på lørdagen typ.
Jag handlade før 2000 kanske, jag som trodde att jag skulle handla før minst 4000 men jag fick det jag ville ha iaf och jag ær nøjd. Dock hade dem inte så mycket dam klæder. Men men, man kan juh inte få allt!

I går kvæll kunde jag inte somna, låg å tivinna i 2 timmar kanske. Låg å tænkte på allt mellan himmel å jord.
En sak som døk upp ær juh att jag ska tatuera mig "snart", och jag vet juh inte vad jag vill ha ænnu.
Låg å funderade om man skulle skriva nått på nacken, nått fint citat eller nått. Men jag vet fan inte. Svår detta.
Får googla lite å se om jag hittar nått.

Nått mer jag funderade på ær att jag vill å hælsa på sandra i sunne! Var länge sen.

Nu ær det snart lunch och magen skriker efter mat! Hongriiiii :P

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0