Högvarrrvvv.....

Hjærnar går på høgvarv idag kænner jag, Jag hatar att jag ska vara så jævla velig å inte vet vad jag vill med mitt liv. Allt ær kaos kænns det som.
Fick svar från skolan nu oxå utbildningen børjar inte førns till høsten 2009! Säkert i september eller nått. Kænns juh lite knæppt att sæga upp sig nu, och gå hemma utan att gøra nått i ett år?! Var inne å kollade på lægenheter førut, jag får panik nær jag er de små ettorna som knapp ær på 25 m2 och kostar 5000-7000 i månaden. Pallar inte att sitta i ett litet jævla rum. Och jag har inte lust att kasta ut 10 000 på en  større lægenhet. hellre! plus att jag har en lægenhet i sverige oxå. Uch jah hatar nær jag håller å beklagnar mig hela tiden..... Men så är nuläget så ni vet!

 JAG SPYR SNART PÅ DET HÄR!!!




Tur att jag har min honey, han finns alltid där till 100%.
 Han är den enda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0