Måndag

Ja, nu ær jag tillbaka i Norge igen, åkte jag inte nyss hem till Sverige? Helgen gick så fort så jag knappt hann med att tænka.
Vi har børjat åka med en ny kille nu till Oslo, å Fanimej va skønt det var att kunna slappna av hela resan från hagfors till oslo :) Dær gick det inte i 140 iaf, utan han kørde som folk. Fan det så skønt. Skønt att slippa vara rædd å nervøs varje søndag iaf.

Klippt mig har jag oxå gjort, har iaf haft den tråkigtste frisøren någonsinn! Fått mina glajor oxå, Och køpt Outfit till fredagen oxå. Køpte en kjol och en skjorta, det var hel naajjs dock var kjolen førstor i midjan, men man ska juh æta en massa julmat så det jæmnar nog ut sig ændå.
Længtar riktigt  mycket till julbordet, det ska bli så kul.
Får æven løn till fredagen och det gør juh saken mycket bættre. :)

Nej nu blir det jobbing, har dock inte så mycket att gøra, men nått finns det alltid.


Fick ett sms från kristoffer i går kvæll. Han gick næmligen till erik efter att jag hade åkt till norge. Å nær han kom hem så fick han se ett bombnedslag orsakat av mig, Då fick jag ett sms av honom :
- Var så kul att komma hem å se alla saker du ha spridigt øver sængen :) Jag børjade le før mig sjælv och mumla att du ær så himmla søt, Jag älskar dig baby<3

Det ær nog inte alla killar som blir glada av att deras flickvænner har støkat ner hela lægenheten.haha GO ær han iaf och værlden bæsta Pojkvænn<3 I Love Him

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0