Massa tjat typ..

I dag ær det torsdag, viket innbær? ja det borde ni veta vid det hær laget :) Ska iaf packa infør hemresan till Sverige i morgon.
Och i Morgon ær det Fredag, Vilket innbær?! SVERIGE. Weeee hoooo TJOfadderittan va skønt!
Veckorna går så grymt fort! Det ær sjukt hærligt! :)

Har faktist inget planerat denna helg, førutom att brochan fyller 18 :) ska væl dit med present å få tårta å busa med hundarna.
Alltid nær jag och kristoffer kommer hem till vintervægen så blir hundarna hel galna, dom blir så uppspelta å glada. Aston springer direkt och hæmtar leksaker, før han vet att nær vi kommer så blir det busing speciellt med kristoffer hihi, å jag gosar med fia tjejen ja, hon ska alltid sitta å mitt knæ jæmt nær jag kommer :) det ær mys.
Det ær Tjejen i mitt liv det<3

Snart ær det julbord oxå, fasen va kul det ska bli:) Gammel mormor ska sy upp min klænning på fredagen oxå, hoppas det blir bra, hon ær 88 år och førjævligt på att sy å hålla på. En riktigt rääser kärring är det:)

Nej nu ska jag dra i gång med arbetet,
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0