Ni kan kalla mig JOJO

Ja nu ær jag tillbaka i norge igen! Fasen vad jag flænger runt Sverige, norge, sverige, norge, sverige, norge, sverige, norge.........
Jag kænner mig som en JÄVLA JOJO! Det kænns som om jag inte existerar, jag bara "føljer strømmen" Lever i en liten bubbla kænns det som, som kommer å spricka vældigt snart hoppas ja, då kommer jag bli glad igen! Inte før att jag ær ledssen/depp nu, men nær bubblan spricker så kommer det bli som vanligt igen. Den dagen længtar jag till offantligt mycket. Men jag har det bra hær ændå på nått vis.
Dock ær jag lite rædd før att jag kommer å kolappsa snart, Jag orkar inte ha ångest hela søndagarna, jag vill inte vara rædd før att jag ska dø.
Igår var det en resa i Helvetet! Jag trodde att vi skulle dø på vægen till oslo! Jag tænkte " I næsta skarpa kurva smæller det, å då ær det klart" 

Nej nu blev det ett deppigt inlægg, jag vill inte vara den som deppar. Men nån gång då och då fåra man vara det oxå.

Ni kan børja kalla mig JOJO!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Känner precis likadant, men det vet du ju redan ;)

2008-11-10 @ 11:00:07
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0