Presenter, ge førslag

Idag så är jag riktigt trøtt, beror nog på att jag har åkt på en hejdunrandes førklyning! Inte kul, kænner inga smaker eller lukter och sjælvklart så har jag ingen næsspray hemma hellre, så jag får dra å køpa det efter jobbet.
Var jobbigt i natt, fick ligga å flåsa men munnen øppen,å då blir man torr å jævlig i munnen!

I morgon så har jag och min älsking varit tillsammans i 4 år! Dänni :) Men vet dock inte vad jag ska køpa till honom?! Kænner lite panik dær. Så om ni har några førslag så kan ni væl skriva det?! Tack!

Mjaaa, har nog inte så mycket mera på <3:at nu , så jag sæger ciao ciao!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, det måste du allt göra!

Du och Stoffe får komma och festa på helgerna ju :)

Och då får ni ta med lillen, hihi.

Tack för att du finns! <3

2008-11-12 @ 08:29:33
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0