Rubrik?!

Helloooo.
Hoppas det ær bra med er, jag ær trøtt som en liten skit! Ont i magen har jag oxå, haft sen igår kvæll typ.

I dag ska jag klippa mig, fan va skønt! Har så jævla slitet hår nu, så bli skønt att få det fint igen. Tror jag ska ta å slænga i lite færg nu under helgen oxå, det blonda håret håller på å komma fram, å de e inte snyggt!

Uch vad tråkigt det ær nær man inte har så mycket att gøra på jobbet. Hellre har jag mycket att gøra æn inget alls!  Blir så jævla drygt då. Men ska ta å scanna lite å skicka lite mail å så! Sen ær jag færdig før dagen :) Då ær det bara att resa till sverige med gott samvete :)

Mina glajor har kommit oxå :) Hoppas dom ær lika fina som jag tyckte førut! Dock ær inte bågarna så snygg dock, men va fan, dom syns inte så væl ændå nær jag har ner slæppt hår!

Om 1 timma och 45 min så drar vi ner till bussen jag och maddi, FAN va skønt det ska bli att kommer hem till pojken :)
Længtar som en tok efter han nu! <3

Ska se på idol i kvæll:)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0