Sköööning

Nu börjar på att få lång tråkigt här i lägenheten, vet inte hur många andra avenyn avsnitt jag har sett, minst 10 st iaf, har typ 5 kvar, Men de tar vi inte i dag inte.
Ska väl krypa till kojs snart, ska upp 05.56 till morgonen så skjortan är struken, har dock inte packat, men ska väl göra det snart, det går juh fort.

Jag är trött på att vissa vänner sviker, all the time nine to five! Mann känner sig inte så viktigt å behövd!



Tur jag har mina Änglar iaf<3






God natt å puss på er, sov så gott, det ska jag göra iaf.


Kommentarer
Postat av: ♥ S I

Men jag då baby? ;D <3



vad har hänt föresten? :-O



LOVE U!

2008-11-16 @ 17:02:26
Postat av: Anonym

ojj blev lite fel där hahaha



jag som skrev ;D

2008-11-16 @ 17:03:19
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0