Fem saker jag . . .

Fem saker jag önskar jag kunde

1. Prata med djur
2. Flyga
3. Läsa andras tankar
4. Fotografera riktigt bra
5. Bli osynlig



Fem saker jag önskar jag hade

1. En system kamera
2. Mer pengar ;)
3. En hund
4. Ett jobb i Sverige
5. Att ha honey brevid mig varje natt

Fem saker jag saknar


1. Krisoffer så klart!
2. Familj å vænner
3. Min lægenhet
4. Hundarna
5. Att vara hemma i sve

Fem saker jag hatar


1. Otrohet
2. Falska människor
3. Svek
4. cancer
5. Finska

Fem saker jag älskar

1. Min honey
2. Mina vänner
3. Min Familj
4. Djur
5. Jul


Fem saker du inte visste om mig

1. Min vänster fot ær större än den andra
2. Jag lider av tinituss
3. Pallar inte høra det finska språket, det äcklar mig verkligen!
4. Rätt så feg av mig
5. Tror jag är en riktigt bra flickvänn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0