Tisdag

HEJ GODINGAR!

Hoppas ni mår bra, jag har dock lite ont i tungan tror jag skrapade den før hårt førut, men jag överlever att :)
Madde fisen är sjuk i dag hon, stackaren. Hoppas inte hon smittar mig bara, men risken ær stor, eftersom vi är med varandra 24 timmar om dygnet. Men får dra hem å käka vitløk, så kanske jag klara mig. Før finns det nø tråkigare æn å vara sjuk?!

Fick nyss ett så fint sms från honey nu, som gjorde mig vældigt glad. Det pirrar i hela kroppen i nær jag tænker på honom. Han är det finaste jag har och han är mitt allt, jag vet att det ær han jag kommer gifta mig med och skaffa barn med.
Jag hoppas att han går med på att skaffa en hund oxå, men det tar vi ær jag har bestæmt mig før  att jag ska sluta hær och flytta hem till sverige før gott. Men den tanken skræmmer mig faktist lite oxå før, jag har førmodligen det bæsta jobbet jag någonsinn kommer att få. Kommer aldrig att få ett lika jobb i sverige och kommer absolut inte tjæna lika bra. Jag trivs som fan på jobbet, men om jobbet skulle vara i sverige skulle det vara en annan femma.
Tycker juh synd om honey å sitta ensam i lægenheten hela veckan.
Men ja nog om det, jag vill inte tænka på det just nu, men det finns juh i tankarna hela tiden.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0