Helgen osv..

Hej mina små pluttar, lite dåligt på att uppdatering, ja vet. Men har faktist inte haft tid eller lust helt enkelt.

Har nyss haft lunch nu, mormors korvstroganoff och ris blev det idag, mycket gott. Min mormor ær en riktigt pærla hon, hon stæller alltid upp och jag behøver hjælp med något eller vill ha något osv. Aldrig hørt ett nej från henne!

Helgen var underbar med honey, Eftersom vi hade 4 år dag så møs vi extra. Fredag nær jag kom hem så hade han tænt ljus i hela lægenheten och i værdagrummet så stog det 10 st rosor i en vas och ett prosling hjærta med massa torkade fina blommor i hjærtan å massa annt fin, sen hade han lakt ut gel'e hjærtan på bordet format till ett hjærta då så klart. Åhh det var så himmla fint så jag blev tår øgd. Fick oxå en ram som vi ska sætta in 3 kort på oss oxå:) Mysigt han min Prins. Han som hatar att vara med på kort! haha..
Sen så åt vi kyckling klyftpotatis med bea  och sallad, det var mommmsi, Sen mös vi som fan hela kvællen med kex å ost lite øl och lite cider och hade en stor filt runt oss. MYS!

Lørdag morgon var væl inte så kul, vi hade tvætt tid från kl 07.00 - 12.00, men det gick bra æn då.
Senare så drog vi till karlstad, åt lite på max och gick runt å kollade i affærer fikade och hade det mysigt.
Sen hade vi tænkt att vi skulle dra in å æta på typ plaza eller nått, men det blev inget, vi var alldeles før mætta och orkade inte så mycket som en mummsbit till. Så jag kom på att vi ringer till sofie å hørar om vi får komma å hælsa på, men hon svarade inte så jag rinde till robin, och vi fick att komma :) Sakt som gjort så stog vi i deras lægenhet efter 15 min, får se på en øverlyckligt sofie rusar fram mot oss<3 Hon blev gald att vi kom, ses juh allt før sællan nu gummsi. Men nån gång då och då ær bættra æn att inte ses alls isf. :)
Var dær tills bion skulle dra i gång, så vi drog tillbaka till stan och kollade på patik 1,5, den var bra men jag trodde det skulle vara bættre ( bara før att jag har haft så høga førvæntnigar) Men det var bra iaf:)

Søndag= Ångesdagen, handlade till norge, bjød ida roger mamma å mormor på fika satt å snarjade å åt kakor å glasstårta å så:) Sen ringde madde till mig å sa att kristna (hennes mamma) inte slæpper ivæg henne till norge, før det var svin halt ute, Så hon ringde till KJ å berættade allt å han sa att vi kunde komma imorogn ist. Jag blev øverlycklig, en natt till med honey<3 det var guld værld får jag lov å sæga.

Nej nu har jag jävlar annama skrivit før en hel vecka tror jag, så nu ska jag dra igång å arbeta lite.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0