Run forest Run!!!!!!!

HAHA jag kan inget annat gøra æn att skratta nær jag tænker på gårdagen! Oj oj oj.

Jag och madde åkte juh som sakt till katina  och susanne i går eftersom katina fyllde år ( 29 bast)

Vi åt kærlesmums tårta och drack øl och shottade sprit och pratade en massa sex så klart.
Vi køra alltid den hær "frågeleken", ( man ska stælla en fråga till någon och den som bli frågad får inte svara på frågan utan ska fråga vidare) Låter inte så kul, men jævlar va kul det ær.
Sen kørde vi "Jag har aldrig".  Sen så satt vi å frågade varanda en massa saker vi var nyfikna på att få veta.Och det handlade juh oxå så klar om sex. Det var jævligt kul. Och jag tycker att det ær nø kul å prata sex! Særskilt med folk som vågar prata om sitt sex liv osv.
Alltid nær man dricker efter jobbet så ær man så jævla lættpåverkad. Hærre gud jag drack 4 øl och 2 shottar och jag var full haha, men billigt å bra :) (Eller billigt å billigt  ær det inte køtpte 6 øl i går 120 norska) Jag hade skrattat så mycket under kvællen så jag hade så ont i kinderna.

Sen nær vi skulle dra hem så trodde vi att i hade gott om tid att gå till bussen, men ikke! Bussen susade førbi oss i ett killivipp och vi fick panik vi sprang men våra paraply i høgsta hugg skrek som galnigar åt bussen. Madda tappade sin halsduk mitt uppe i allt blev lite panik, men vi hann precis med. Den sysen skulle jag villja se nær jag och madde springer som galningar. Haha katina och susanne fick sig ett gott skratt iaf. haha.

En kvæll att minnas! :)

Nu måste jag faktist jobba!

PUSS gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0