Förbannad!!!

Jag är så jävla arg och förbannad på mig själv just nu, men framför allt på fitt kontrolanten.

Vi köper ett månadskort "varje" månad för att få åka buss å trikk osv. Men vi vänter så länge som möjligt på att stämpla kortet eftersom det håller längre då. Så har vi ´gjort ända sen vi började här och vi har aldrig blivit kollade. Men det fick vi sota för idag.

Vi satt i godan ro på trikken då jag plötsigt  fick se en kontrolant stiga på, fick panik å vi skulle sprina av trikken, när madde står i dörren å ska till å springa ut så kommer det en kontrolant jävel å stoppar oss, Vi blev rädda och nervösa och vi skakade som fan. Vi försökte att bort förklarar oss, men det gick juh sååå bra NOT!
Vi fick iaf böter på 900 spänn noska vilket innbär 1080 spänn svenska! SÅ jag är måttligt road nu.
Men jag vi får skylla oss själva, så är det å så blir det inget vi kan göra åt. Men nu vet jag i fortsättningen att jag ska stämpla kortet.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0