Fredag

Hey flickor och pojkar

Vad driver ni med? Själv jobbar jag in i det sista nu, før snart dra vi hem till sverige eller rættare sakt om 1.5 timmar, och jag ær taggade som aldrig førr. :) Ska bli skønt att komma hem å snoza på den mest underbaraste personen som finns!
Men jag ser dock inte fram emot resan på søndag, nån gång kommer det att smælla! Det går så inihelvetes fort så man sitter på hel spænn hela tiden. Så bli inte førvånad om jag bara sluat helt pløtsligt att blogga.  Ucha hemskt men ren fakta.

Ska klippa mig i kvæll nær jag kommer fram till hagfors, lina ær så snæll å stannar en stund till på salongen, det tackar jag før. :)

Sen så ska jag och krisoffer hem å laga  kyckling fil'e klyftpotatis och bea sås :) Mmmm de e gott de.
Sen blir det mys framfør idol kan jag tænka mig :)

Nej nu ska jag gøra de sista hær på jobbet innan jag slutar

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0