Gott Folk

Meenn Tjaaa! Det var ett tag sen får jag att lov å sæga, haha. Jag har bara inte orkat blogga nått. Jobbar juh till 17.00 varje dag och det blir jag helt slut i huvudet av. + att vi går på stan varje dag oxå så kommer hem vid 18.30 typ. Å då ær jag hungrig och trøtt och orkar inte slænga upp datorn. Nu vet ni det.

Jobbet flyter på bra få jag lov å sæga har suttit i møte i dag, och det var ett bra møte får jag lov å sæga.
Nær jag skriver att jag har varit på møte så kænner jag mig så jævla vuxen på nått vis! Det ær coolt!

Jag ælskar att ha något att se fram emot, allt gå så himmla mycket lættare då kænde det som, Man bli så glad av att bara tænka på det .

Længtar som fan till

* Fredagen, då det ær klassfest Åhh ska bli så kul :) + Att jag får træffa honey oxå<3
* Min och kristoffer 4 års dag
* Julbordet, helt ofattbart vad jag længtar! Kommer bli så bra å så kul :) Alla år så taggade till och med Arve ;) haha
* Tills vi skaffar oss en hund


Nej PARTY folket ska jag bannimej stå vid arkivet i en timma eller två och lægga in paper! DET ÆR SÅ KUL!! not hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0