Grand hotell Stockholm

På vårat jul bord i år så ska vi till gran hotell i stockolm. Lyx sæger ja.

Det var jag och madde som skulle fixa hotell å allt, Arve sa till oss ta det dyraste och finaste  ni hittar i hela stockholm + att det ska vara sjøutsikt.

Så vi var inte blyga å gjorde som han sa. vi tog det dyraste flottaste hotellet vi hittade, så ja det fick bli gran hotell. :)








Det duger juh om jag sæger så ;)

Fria bar , show , musik, Nubbe, mat, polacker, norskar ,svenskar, cypern folk, 2 nætter, shopping, Mys, Pussar , hotell frukost, åka flygplan, you get it?
Kan det bli bættre? Jag længtar till den 21 nov :)

Ska bli jævligt kul å træffa våra arbestkamerater i polen cypern. Det bli till att ta några jærn innan jag øppnar kæften! haha

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

å vafan!! gött för er ;D Inget dåligt hotell!! Allt bra annars?

2008-10-06 @ 20:09:42
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0