Hej Godingar :)

Ær allt bra med er? Hær ær det kanon, hungrig som tusan bara, Men snart ær det lunch då blir det moromors køttbullar med potatis och brunsås, Gøddi :)

Det ær så sjuuukt kallt i våran lægehet så det ær inte klokt, tænkte igår att jag skulle ta mig en varm duch och værma upp mig lite, Men jag fick bara ljummet vatten, så jag var lika frusen nær jag gick ur duchen som nær jag kom in. Mhhmm..
Vi betalar fan svin dyr hyra och vi har ingen værme och knappt vamvatten! Heja OSLO!!!

Mjaha jag vet inte om jag har nått mera att komma med just nu før stunden, Men jag jobbar juh somsakt till kl 17.00 i dag så det lær væl dyka upp något inægg..

Dålig ær jag att lægga upp bilder oxå, Det får det bli ændrih på!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0