helgen osv.

Nu ær jag tillbaka  i oslo igen, helgen gick ruskit fort, alldeles før fort! Kænns som om jag var hemma i en dag bara, har nog varit den stressigaste helgen på længe!

Fredag: Kom hem vid 18.00 åt mat kollade på idol åt chips å dipp låg i soffan å degade hela kvællen typ, Gøtt å bara ta det lungt i några timmar :)

Lørdag: Vaknade vid 10 åt frukost, diskade, tvættade från 12-17 åt våfflor var till ica och bolaget, duchade åkte hem till anna eva å micke i x-ær en svæng drack kaffe å satt  å stre, Åkte hem gjorde tacos sminkade mig å gjorde mig i ordning før fest. Brochan kørde oss till elina å samuel på party å kom hem vid 01.00 somnade vid 03.15.
Værsta lørdagen på længe.

Søndag: Kristoffer væckte mig vid 10 å sa att det var frukost, var så trøtt så jag kunde ha sovit till ett kænndes det som, men ikke! Var uppe till valhall kollade på bror nær han spelade match mot arvika var å handlade på pekås. Åkte hem å duchade åt mat hos mormor, møs med honey en stund, åkte till norge kl 18.55.

Kul helg va? Kul inlægg va`? Mhmm NOT!

Men hoppas att næsta helg blir bættre. Det kommer den å bli, før det ær klassfest :) hihi..

I går trodde jag att jag skulle dø i sunnemo, sprang ut 2 ælgar mitt framfør bilen Just den kurvan roger krockade i oxå ,och jag hade hjærtklappning ænda till karlstad!  

Varje søndag man åker så ær man førvaånd att man lever nær man kommer fram till oslo.
Men sitter lix och bara væntar på att det en dag ska smælla, och det gør ont!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0