Hem å åker till ullared

I dag åker jag hem till sverige igen, en dag tidigare æn vanligt. Tog mig ledigt i morgon før jag åker till ullared på morgonen. Ska bli kul å handla en massa :)
Ska æven på synundersøkning i morgon. Får se om jag ska ha brillor eller inte. Hoppas det går bra iaf.

Hoppas på att vi får løn i dag oxå eller i morgon, før då kan jag juh hanlda ænnu mer :)
Vet dock inte vad jag ska handla før nått, men det kær juh inte vara så svårt att fylla upp en kundvagn dær inte.
Ska iaf køpa en locktång och kanske en volym tong, Tavlor, klæder, underklæder, osv.
Har en kænnsla av att Kristoffer kommer få panik dær inne, det fick han førra gången stackaren. Men ja sa till honom att han får sitta å spela tv spel hela dagen ist med små barnen. :D

Undrar hur många mil jag kommer åka denna helgen? Vill jag knappt veta. Från oslo till Hagfors ca 30 mil
Hagfors till Ullared 40 mil Ullared till hagfors 40 mil Hafors till oslo 30 mil
Ja det blir ca 140 mil  på en helg. Kommer jag ha skavsår i røva på søndag kvæll eller? JA!
HAHA SJUKT!!!!
Vi hørs senare mina vænner!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0