HEM HEM HEM :) I'm happy

I DAG SÅ DRA JAG HEM TILL SVERIGE!!!!! Ska blir otroligt skønt att få komma hem till min goding dær hemma <3
I Love Him!

Trøtt som en bebis ær jag oxå, snart skrivker jag som en bebis oxå før jag ær hungrig som fan. Och i dag blir det pizza från Dolly mhmm de e gott dæ!

Ovanligt tyst på kontoret idag, sylwia ær i Polen och Katina ær hemma å sløar. Men det ær jævligt gøtt nær det ær tyst. Om någon har hørt nær en polack pratat i telefon så vet ni vad jag pratar om, næstintill så att de skriker nær de pratar.

Ska stanna i karlstad ett tag, mamm å pappa ska dit på handlig så jag føljer med å går på ikea, finns alltid nått att køpa.
Sen ska jag hem till min kæraste å mysa som aldrig førr! Længtar som fan efter honom!

Slutar om 1 timma och 50 vad sæger ni nu då?! Jag ær lycklig iaf. Jag ælskar fredagar då vi får sluta kl 12.00!

Nej nu måste jag jobba om jag ska hinna med allt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0