HiHihihi....

Førsta dagen på hela veckan som jag inte har haft huvudverk! Så jævla skønt! :)

I dag så ær jag lite taggad på att prova en klænning till julbordet, den andra brudarna har juh redan fixat så jag kænner mig lite stressad. TÆNK OM man inte skulle hitt en? Då får det  fan blir trosor och bh så ær det bara! :) haha
Nej men nått ska jag væl hitta.

Sitter sjælv nu på kontoret, och det gør mig lite nervøs, før det knakar i golvet å brakar øverallt så nu vill jag att madde ska komma tillbaka! haha..

Nej nu ska jag gør ett litet toa besøk!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, det får vi hoppas! :/

2008-10-17 @ 08:27:27
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0