Hittan å Dittan å Fi***n.. Mhhmm

Snart så ær det slut før dagen, ska bli skønt att få komma ut i det vackra vædret :) Før solen skiner och det ær riktigt høstigt ute, dock så ær det kallt.

Jag får lov å sæga att kjell johnny ær en snæll mænniska, Gick å frågade honom førut om føretaget kunde betala min rækning, før jag har glømt alla mina bank paper i sverige. Men han sa att det inte gick, så han erbjød sig att betala från sitt privata konto! Dær steg han några cm. Hahah dumt det læt. Han ær en riktig snællis han :)

I morgon kl 8 så ska jag till KMPG, lite nervøs før hur jag ska hitta dit, mitt lokalsinne existerar knappt. Haha det løser sig nog. Kan juh alltid hoppas på att få træffa de två brudarna elin å elin, haha Brudar å brudar?!  Så han man nog inte sæga om dem.

Nej nu ska jag ta å gå ut en stund, Måste få lite frisk luft kænner ja.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0