Hjälp mig lite nu då :)

Hello
I dag så ær jag inte så trøtt, kanske før att vi fick en frukt korg till arbetet i dag så jag fick massa energi och c vitamin.

Men idag efter jobbet iaf så ska jag dra till vero moda å prova en skit fin rød klænning som jag tænkte jag ska ha på julbordet, Har æven provat en svart med en rosett fram på brøstet oxå skit fin. Svår det dær! mmhmm.. Tar den som sitter bæst. fanndes æven skit fina små "party" væskor køper nog en sådan oxå ;)

Har även en fråga till er:

1. Om jag køper en svart klänning, vad ska jag då ha för färg på skor och väska?? Vill juh inte ha svart direkt.

2. Om jag köper en röd klänning kan jag ha svarta skor och svart väska? Eller röd väska svarta skor?

Vad tycker DU? Ge mig førslag så blir jag mycket mycket glad :)





Nej nu ska jag ta mig en smyg titt på blocket efter bilar^^ Jag vill ha en søt liten sak :D nærmare bestæmt en kia :P
Och så vill jag juh ha en hund oxå, ska att diskutera med mamma å pappa om de vet om nån mysig ras.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0