Kurrri i Kurr

God Førmidda godingar.

Jag och madde har suttit å kollat runt på olika hund raser i dag, och fasen va svårde det är alltså før att man ska få tag i den rätta! Vill ha en liten snäll vovve med labrador temprament och helst se ut som en jack russel.
Men det finns juh inte!
Men føll lite granna før en japansk spets, hur søta som helst. Men med pælsen ær det sjukt mycket jobb med.
Så jag vet inte ja, vad det ska bli av det här.

En chihuahua är oxå jävligt fina, men ingen dirket trænings hund. En mys hund ser jag det som bara.

Ja det ær svårt, men behøver inte ha brottom, jag har juh hela livet på mig! Før å fråmst ska jag jobba klart i norge, Och jag har ingen aning om hur længe jag blir kvar hær. Jag trivs juh som fisken i vattnet med mitt jobb och jag kommer aldrig få ått bættre i sverige det ær jag så jævla sæker på.

Nu ær det snart lunch ska bli gott det før jag ær hungrig som en liten gnu!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0