Måndag

Japp i dag ær det måndag, den jobbigaste dagen på hela veckan tycker jag. Tycker mest om torsdagar på veckan før då packar på och på fredag åker vi hem :)

Var inne till kjell johnny førut och frågade om vi får børja åka hem varje fredag kl 12 och det verkade inte heeelt omøjligt! Så jag hoppas verkligen att det hær går igenom nu! Fatta vad underbart att få komma hem kl 18 på fredgar ist før 23. Rena drømmen det!  Det kænns NÆSTAN som om man får en dag extra, så mycket vært ær det. :) Muummm.

Jag har værlden godaste goding oxå, det kanske ni redan visste?! Men jag ælskar honom så himma mycket så det går inte att beskriva med ord ens. Han var værlden goding i går kvæll oxå, fick så många fina sms så jag hade tårar i øgonen.
Han ær min stjærna och min bæsta væn! Det kommer vara vi livet ut, det ær jag sååå sæker på. Min prins<3

Nu måste jag jobba, æven om jag inte ær riktigt 100 i huvudet i dag ,vet inte riktigt vad det ær med mig^^ Men det får gå.

Føresten så ær det førjævligt fint væner hær i oslo i dag oxå, det blir jag gald i hjærtat av.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0