Taggad

God morgon mina vænner!

Hoppas det ær bra med er, sjælv ær jag trøtt som tusan och længtar efter min å honeys tora sæng å ligga å mysa!
Det blir till lørdagen det :)

Eftersom vi ska festa jærnet i kvæll såå ær jag lite oroligt før morgondagen! Jag har børjat bli riktigt bakis! Ont i huvudet som en dåre och jag tror att jag ska dø! Men det blir væl så nær man børjar komma te åra!
Men den smællen får jag ta i mororgn. Ikvæll ska vi festa å ha kul.
Jag drømde i natt att vi hade glømt tequilan hemma hos madde oxå och det blev ett jævla liv før det haha.

Ska drick lapin kulta och x- ider madarin + Teøuila rose, fin blandning det :)

                                           



Puss å Kram Å Nyp I Stjærten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0