Tillbaka igen da..

Ja, nu sitter jah hær igen på kontoret, helgen gick fruktansvært fort (som vaniligt) Men kænns som om man hann med en hel del ændå.

Bilresan igår hit gick vældigt bra, inga støll køring som det brukar att vara, dert var skønt ,kunde till och med sova  2 gånger.
I går kvæll nær jag kom till lægenheten så satt det folk ut på utegården, dær brukar det aldrig sitta någon, så jag blev paff å lite rædd. Men japanen som bor brevid oss hade en jævla fest "personalfest" på en søndag? herre gud, inga ordning alls. Det luktade sprit som fan i hela trappuppgången + att de dukade på med musik å sprang ut å in skrek å babblade, Och givevis så tror jag varenda jævel hade klack skor på dig.Jag blev så jævla  størd så jag gick ut ur lægenheten knackade på hos japanen å frågade va fan de høll på med och sa att jag skulle upp å jobba tidigt, slog honom på käften å gick in i lægenheten Tillbaka. ¨
Nej nu ljuger ja, men jag skulle villja ha gjort det.  Men efter ett tag så somnade jag iaf och det var skønt, var så jævla trøtt.

Vaknade vid 06.40 och trodde att jag hade førsovit mig, før det var så jævla ljust ute, men ikke ,jag var i tid.

Ja jag ær juh ensam i norge nu, madde ær hemma i sverige, sjukdom i familjen :(
Tänker på dig vännen<3

Men jag klara mig fint ændå hoppas jag :) Bara jag håller mig sysselsatt så ska det nog gå bra.
Ska nog iaf stæda lægenheten, før den ser førjævlig ut, skitig å æckligt som fan!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag registrera lite flera folk,

Ha en fin dag min vænner, Ta han om er

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0