Tjenare FAN!

Hello
Tog aldirg med mig datorn till sverige, ær så jævla jobbigt att dra på.

Men ja klassfesten var jævligt kul, jævligt kul å få træffa alla igen men mailn fattades, men det kommer juh flera klassfester hoppas jag. :)
Lægger in bilder från festen nær jag har kommit hem :)


Sitter just nu och førsøker bestælla biljetter till metallica och det ær juh inte det lættaste, har væntat i en timma nu och jag har inte ens kommit halvvægs. Suck.

Helgen i øvrigt har varit bra, går alldeles før fort som vanligt men ær juh hemma snart igen :)
Till helgen så har jag lust att dra till sunne och hælsa på sandra å peter å lellen :) Var på tok før længe sen jag såg dem.
Jag och sandra har juh lite planer tillsammans :)

Nej nu ska jag jobba, men jag kænner att jag alldeles før trøtt før det, men men så ær det inget å tjuta før.

PUSS!

Han ær go och speciell <3 haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0