Torsdag

Dagarna går så himmla fort när man ær hær i norge, Ikvæll så packar vi før resan hem till sverige i morgon. Ska bli underbart att komma hem. Saknar honey som en tok, helgen ær helt oplanerad, vilket ær jævligt skønt tar allt som det kommer.
Men vill iaf hem till syster, var længe sen jag såg henne! Magen har nog vuxit en del kan jag tænka mig! :) Mamma å mormor håller på stickar en massa klæder filatar møssor trøjor, blir riktigt fint.

Føresen så køpte jag en klænning igår till julbordet oxå, det blev den røda, jævligt fin, dock lite før lång før min smak så jag ska be mormor sy upp den lite. Ska se om jag hittar nån bild på den, annars så kan jag nog tag kort på den.

Var inne å kollade på hundar på blocket førut och jag håller på å dør nær jag ser en liten valp, sitter å ler før mig sjælv och har tårar i Ögonen haha tøntig som jag ær ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0