Äntligen fredag

Jag bara ælskar fredagar! de allra bæsta fredgar ær nær vi slutar kl 12.00 :)  som i dag. Underbart.

Så kl 13.00 går våran buss hem till sverige (karlstad) dær min mormor å syster står å væntar på oss. Mormor skulle till sjukhuset och syster ær med å hjælper typ. Antar att de køper massa bebis klæder oxå. Før jag ska bli MOSTER :D det visste ni inte va? ;) Jag ær værldens lyckligaste lillasyster ;) Ska å kolla på Ul bilder i morron :D kul..

I kvæll ær det fest. bara jag som ær taggad eller?????????????????? EGGGA!!!!!!

Sitter sjælv hær uppe på kontoret nu igen, och nu børjar det att bli tråkigt tycker ja. Inte att prata med.  Jag har inte så mycket att gøra i dag. Vettufan vad jag ska ta mig till.. Men fredagr brukar vara rætt så lugna..

puss på er fittonger ^^ nej då :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är också sjukt taggad! Min lilla fittonge :)

Och jag tycker det är megakul att du ska bli moster :D

2008-09-05 @ 09:49:19
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0