Drømmmmmmmar....

I natt så drømde en så jævla hemsk drøm, nær jag vaknade hade jag gråten i halsen och var helt førstørd. Trode att drømmen var san.

Kommer inte ihåg drømmen i detaljer men, Kristoffer skulle iaf gå tillbaka till sitt  EX (Det var dock ett "EX" han aldrig har varit tillsammans med) Han ringde mig å sa att vi børhøvde prata, så han kom hem till mig på vintervægen, och vi satt i mitt rum  i varsin sæng, Då log han å sa, "Jag gør slut" och log han ænnu mer, Jag bar varfør det? Han- nej men jag vill det førstår du. Och du har væl inget jævla kontrakt på mig eller? Och skattade.

Jag var helt førstørd nær jag vaknade, så jag tvungen att skriva ett sms till honom,

"Hej Vännen. Har drømt i natt att du har gjort slut med mig.
Det har du inte gjort va? Uaa jag ær helt førstørd, fast jag vet att det inte ær sant."

Kristoffer:
"Men mippsen min, varfør drømmer du sådana drømmar? KLART det ite ær sant"

Jag:
Ja jag vet inte, helt sjukt.. Det var så jævla hemskt. och du var så kaxig å dum mot mig. Och så sa du, " Du har væl inget jævla kontakt på mig?"

Kristoffer:
Men herrgud :P  Låter inte som mig precis, Vet inte vad jag ska skriva før att få dig att må bættre Mer æn att jag ær din før alltid. hih Æslar dig"

Men nu mår jag bættre iaf, helt sjukt att man kan må så dåligt efter en drøm.. Ja vell sån ær det.

Nu ska jag jobbar...

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofie

aw gumman, vilken hemk dröm! ussa! Har drömt liknande jag med för ett tag sen, elelr rättare sagt för nått år sen :P vaknad och skrek och grät rakt ut så robin vart livrädd! haha ^^





HEMSKA DRÖMMAR!





älskar diiig ♥ ♥

2008-09-25 @ 09:22:29
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0