Happy

Man blir glad när man får beröm av chefen, känner att jag kommer att ha ett stort leende på läpparna hela dagen :)
I like it ;)

Magen skriker, men snart kommer det pizza antar jag, om 40 min typ. Och jag hoppas att det ær en god pizza ;)

Sitter ensam nu igen som varje fredag. Sylwia å kjell johnny ær på visma upplærning. Så jag har ingen att stri med.  Boring...

Saknar mitt hjærta oxå :( han skulle iaf komma å hæmta mig i kalrstad i kvæll. skønt då slipper jag ta buss hem :) I kvæll ska det bli massa mys sa han :) får væl se vad det blir. haha..


I love him <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Haha, nej inte ramlat. Men jag tror det blev när jag kröp i bagageutrymmet på bussen :/ hahaha. Nu är frillen gjord också. Kolla min blogg ^^

2008-09-12 @ 11:12:22
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0