Hektisk morogn!

Ey jo niggga! eller nej Hej.

Kvællen/ natten gick bra pratade med honey på msn hela kvællen med cam. Så det gick bra. høhø.
Men var så fullt upp med datorn så jag glømde helt bort tiden. Hade inte packat eller nått nær klockan var 10, så det var bara att dar igång det.

Men i morse var det panik. Tyckte det var så konstigt att jag var pigg nær jag vaknade, tænkte væl inte på det utan gjorde allt som jag skulle gøra, dock lite saktare æn vanligt, inte stress hær inte. Hade juh sååååå god tid på mig trode jag.
Nær jag satt och åt frukost så visade min mobil att klockan var 07.19 ja bara, oj har jag så god tid på mig, Och fortsatte att drøna. Men så skulle jag kolla på texteven en svæng, och då var klockan 07.50. jag fick panik, sprang upp ur soffan kørde igenom tænderna på 5 sek, packade ner allt, slæckte och sprng ut genom dørren utan jacka, sprang som fan och skyndade mig verkligen. Och så får jag se att buss jævel åker i från mig. Happ tænkte ja. Och kænnde mig helt borta och flåsade som en idiot. Det var en himmla bra start på morgonen. NOT!  jag kom till jobbet 08.16. Så madde, det kanske kommer vara lite rotigt på søndag nær vi kommer ;)

Och nu sitter jag här på min plats och har ont i halsen.

Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0