Humør och hummer

Hej på er Godingar.
I dag så ær på ett jævla bra humør kan man sæga, haha nej det var væl å ta i men jag ær iaf glad som en liten penis! høhø.
I dag har alla snyggat till sig på arbetet, till och med johnny har gjort sig fin, fin skjortan å allt  i dag. Det tycker jag ær kul :)
Han har pratat i 3 dagar om sin sexiga røst nu, och det børjar bli skræmmande. haha  han ær næmligen lite hes. I dag så ska jag ta kort på honom, så ni får se honom. :) haha. Han ær sååå go.

Nu sæger madde att vi ska på en fisk rest, och jag som tycker sååå mycket om fisk. Jag tycker typ bara om sprødbakad tosk från finus høhø. Men ja, men får væl ta sig ett jærn så går det nog ner. Men hummer tror jag att jag gillar iaf, kanske smakar som rækor?  Det bli nog mysig iaf. Glømmde att sæga i går att Langset familjen ska med oxå jan tore och britt. Ska ta bilder på alla så ni får se :)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Smakar mer som kräfta än räka :)

Svajndyrt är det också, så vi får väl ta hummer så företaget får punga lite ^^

2008-09-10 @ 10:33:25
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0