Kom igen nu Pritt marie kööör förfaan!

Här sitter jag proppmätt, har ätit pommes och korv, det var gott.
Sitter även här heeeelt ensam oxå. Madde har åkt till hem till sverige i dag, hon skulle till sjukhuset med sina fossingar. Så ja helt ensam, och det är rätt tråkigt men skönt på nått sätt oxå. Blir väl värst när det bli kvällen å mörkt å kusligt. höhö nej da det kommer gå bra. Men man har juh roligae när man är två.

När jag kom hem så damsög jag hela lägenheten städade badrummet, vilket var väl behövligt!!  Och så tvättar jag för fulla muggar oxå. La in en tvätt på 30 grder och på maskinen står det att det tar 3 timmar. gaaah då är det nog jävligt krymt när det är fårdigt :/ min nya favvo  tröja å allt. humm ja ja..

sitter och funderar på om jag ska ladda hem nån bra film nu, men vad ska jag ladda hem? har ni nårga tips?

I dag så åkte arve och barbara till cypern i 2 veckor. Vi har juh ett kontor där nere oxå, så de ska väl åka dit å jobba lite och samtidigt ha lite semester. Tänk om en annan fick göra så oxå. :)

Mamma och pappa har bokat in en resa till ullared i slutet av oktober oxå, får se om jag bli med. Jobbigt att göra allt på en helg. Och hinner jag inte att träffa honey hellre. :( och det svider juh lite..

Ska man göra under helgen då? Har inget planerat ,så det blir nog en salpp å mysig helg hoppas jag på.

Jag har nog fått nån slaks lappe beroende, är sugen på det hela tiden. 7 11 nästa?

Nej nu ska jag nog ta en lång och varm å skön duch.


Gårdagens: Kom igen nu pritt maire kööör föörfan, det höll vi på med hela kvällen i går jag och madde. Så jävla kul.

Nej ducha var det ja.

Komentera en film nu!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0