Laktos? Gluten?

Å inte blev ni nåe bættre før att ni fick en smæll på kæften av mig hællre. haha støniga ni ær!

Well har sovit riktigt gott i natt, men vaknade av att det var någon som sa AwAAWa AwaawW Åååh PARTY! Och då trodde jag att det var någon som stog utanfør vårat fønster, och førsøkte ta sig inte. Men det var det då inte. Det var madde som låg å gnydde intill mig å sa :- AwAAWa AwaawW Åååh PARTY!  Och med ett leende på læpparna. haha det var kul.

Nyss ringt till hagfors (sjukhuset) nu oxå å bestællde nya p piller, och det var riktigt skønt att høra en hagforsing! Haha . Jag længtar till i morogn oxå som fan! Træffa honey och andra trevliga mænniskor och dricka vin å øl :) det bli kalas de.

Føresten så børjar jag starkt att fundera på om jag har laktos eller gluten. Efter varje gång jag har ætit så mår jag dåligt och det bullrar i magen och andra saker. Kul?!

Men isf hoppas jag på laktos, finns det nått værre æn gluten?! eller nej jag hoppas inte på nått føresten, før jag vill vara frisk!

I dag ær det Torsdag och i kvæll ska vi packa å dra till underbara sverige.

Nej nu dær det jobb time!  Kusss


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi får allt vänta tills imorgon med att åka hem :)

2008-09-04 @ 09:55:43
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Japp, men det får väl vara okej då. Det är trots allt en ganska ansträngande lek. Jag längtar så jag blir helt blå i ansiktet, Lina! :D FAN va kul det ska bli!

2008-09-04 @ 14:28:18
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0