Lunch och blodspår ^^

Nu på førmiddagen så har jag varit riktigt flitig på jobbet. Jobbar å står i som aldrig førr. Mycket jobb denna vecka. Men det ær væl bra før då har man nått att stå i och då går dagen fortare oxå.
Snart ær det lunch, har med mig pot sallad och röstbiff idag, ska bli nedrans gott dæ. :)

Ont i huvudet i dag igen! Brøjar funderar på om jag behøver brillor ja, om det fortsætter så får jag væl dra å gøra en undersøkning då.

SVIN KALLT i oslo i dag igen, det ær som om det vore vintern. Fy fan. Grått å trist ær det oxå.

Jag børjar fundera mer och mer på en doggy ;) Vill ha en liten sak, som ær snæll som en labrador och næsa som en labb. Då skulle det bli många blodspår i skogen med farfar. Farfar hade en ladrodor, Dolly hette hon ,och hon var Svensk mæstare i blodspår, heter det svensk mæstare till en hund? aja grymt duktigt var hon iaf.

Nej nu blir det lunch. ha det så bra mina søt onger. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0